Sunday, September 21, 2008

فراخوان جبهه سوم به تظاهرات در كلن آلمان عليه راسيستها!

رهبران احزاب دست راستی و فاشیست فرار را بر قرار ترجیح دادند!

بااعتراضات وسیع و گسترده هزاران نفر از مخالفان، روز اول کنفرانس احزاب و دار و دسته های دست راستی در کلن با شکست مواجه شد. هزاران نفر از مبارزان ضد راسیسم، نیروهای چپ و مترفی امکان هر گونه تحرک و برگزاری برنامه را از فاشیستها گرفتند. رهبران فاشیستها نهایتا به کشتی "موبی دیک" فرار کردند. راس ساعت 12.30 ظهر روز شنبه 20 سپتامبر پلیس اعلام کرد که برنامه های اعلام شده احزاب و جریانات دست راستی به هم خورده است.

برای دیدن فیلم فرار سران فاشیستها کلیک کنید.فیلم



روز شنبه ۲۰ ماه سپتامبر عليه راسيسم به ميدان بياييد. شنبه ساعت ۱۰ صبح در ميتينگ جبهه سوم شخصيتهاي سرشناس مدافع حقوق انساني، از جمله رالف جردانو و مينا احدي در اين ميتينگ اعتراضي سخنراني خواهند كرد.

روز ۲۰ سپتامبر، راسيستها و فاشيستها از سراسر اروپا به آلمان مي آيند، تا به اصطلاح عليه " اسلامي شدن جامعه" اعتراض كنند. نقد و اعتراض آنها به اسلام و جنبش اسلامي، بعنوان يك جنبش سياسي ضد انساني و ضد زن نيست، آنها به بهانه "اسلامي شدن جامعه" ميخواهند سياست خارجي ستيزي را گسترش دهند. تا عليه مردم فراري از كشورهاي اسلام زده، فضاسازي كرده و فرمان حمله به اين مردم ودستور ديپورت و بازگرداندن پناهندگان و مهاجرين را بدهند. جنبش ارتجاعي راسيستي با دامن زدن به فضاي ضد خارجي، ضد كمونيستي و ضد چپ ميخواهد جلو برود و بدرست مردم در آلمان مخالف اين حركت ارتجاعي و ضد انساني هستند.

صف مخالفين راسيسم در آلمان اما يك دست نيست. علاوه بر فراخوان جبهه سوم، ميتينگ و تظاهرات اعتراضي نهادهاي متعدد "مخالف راسيسم" در شهر كلن آلمان كه شامل احزاب حكومتي، جريانات اسلامي و سازمانهاي ضد فاشيست و چپهاي سنتي است بزرگترين ائتلاف را تشكيل داده اند. اين صف از يك چشم كور است نژادپرستان را ميبيند و به درست عليه آن به ميدان مي آيد. اما جنايات اسلام سياسي و جنبش اسلامي را نمي بينند و اين اعتراض به راسيسم را يكبار ديگر بهانه اي كرده اند كه اسلام و جنبش اسلامي را بي ضرر جلوه داده و حتي براي دفاع از ساختن مسجد، به مردم فراخوان داده اند كه با تشكيل زنجير انساني به دوم يكي از مسجدهاي شهر كلن از مساجد در آلمان دفاع كنند.

ما مخالف جدي انواع راسيسم هستيم. ما در مقابل و عليه راسيسم اروپا محور و راسيسم اسلامي هستيم. ما در صفي جداگانه تحت عنوان جبهه سوم روز شنبه با شعار "حقوق انساني جهانشمول است"، "حق زندگي برابر براي همه شهروندان" و با شعار "نه به اسلام سياسي و نه به راسيسم و نژادپرستي" به خيابان مي آييم. از مردم معترض به راسيسم و نژاد پرستي و اسلام سياسي، از انساندوستان و از همه نهادهاي مدافع حقوق انسان و مدافعين جهانشمولي حقوق انساني دعوت ميكنيم به اين صف بپيوندند!

در ميتينگ اعتراضي ما در روز شنبه ۲۰ سپتامبر در مركز شهر كلن ، والراف پلاتس در نزديك دوم پلاته و ايستگاه قطار مركزي، از ساعت ۱۰ صبح تا ۲ بعد از ظهر حضور بهم رسانيد. عليه راسيسم ، عليه اسلام سياسي ، در دفاع از حقوق انساني به ميدان بياييد.

-جبهه سوم

-كنفرانس انتقادي به اسلام

تلفن تماس. ۰۱٦۳۳۴۵۸۰۰۷



No comments: